9000 hits

Het tellertje van dit blog staat bijna op 9000 …

3 Reacties op “9000 hits

  1. Zo, dat is veel. Spannend is dat he te weten dat je gelezen wordt?

  2. Dank je voor je reactie, Mathilde. Ja, het is een vreemd idee eigenlijk, dat er een heleboel mensen zijn die lezen wat je geschreven hebt zonder dat je weet wie zij zijn.

    Ik heb een reactie op jouw site achtergelaten, ik dacht laat ik het eens anoniem proberen, en dat leek wel te lukken! Maar ik beloof niets voor een volgende keer :(.

  3. Ja, ik heb het gelezen. Dank je wel.

Geef een reactie

