Het recht om waardig te leven

In de afgelopen jaren hebben we in de media vaak gehoord over het recht van ouderen en zieken om waardig te sterven. Nu wil ik graag dat er ook eens wat meer aandacht komt voor het recht van ouderen en zieken om waardig te leven.

6 Reacties op “Het recht om waardig te leven

  1. Dat is een goeie,daar houd ik me de laatste tijd ook in mijn schrijven mee bezig.

  2. ‘Nu wil ik graag dat er ook eens wat meer aandacht komt voor het recht van ouderen en zieken om waardig te leven.’

    Deze zin gaf me inspiratie om een gedichtje te schrijven, Betje.
    Ik heb een collage gemaakt over dit onderwerp. Ik heb er twee pijnpunten in verweven. Straks zet ik het op mijn blog.
    Maar nu ga ik eerst wandelen met ons hondje.

    Groetjes,
    Lenjef

  3. Ik ben ook benieuwd naar,Lenjef. Er moet meer over geschreven worden.
    Er is nog meer komende in mijn Blog, Betje. Het zit te broeien, ik wil het nog een poosje laten betijen. M

  4. Ik ben benieuwd. Ik vind ook dat er meer over geschreven moet worden. Een belangrijk onderwerp.

Geef een reactie

