Autobiografie in 6 woorden

Ik heb er lang aan gewerkt 😉 maar hier zijn ze dan, mijn memoires:

Wilde wat worden.

Werd wat.

Mezelf.

Wat is jouw levensverhaal in 6 woorden?

6 Reacties op “Autobiografie in 6 woorden

  1. Wilde ook veel
    Maar
    Overschreeuwde
    mezelf.

  2. Ik had langer nagedacht als het iets positiefs was..

    gr Danique ( http://explode.skynetblogs.be)

  3. Hee, Danique, leuk dat je reageert! Als je niet tevreden bent over je biografie, mag je er best nog een schrijven hoor :). Ik bedacht er vandaag nog eentje:

    Als meisje geboren
    Toch wat geworden.

  4. 🙂 bij de eerste dacht ik:’je neemt me de woorden uit de mond, Betje.

Geef een reactie

